2012. január 27., péntek

Eladó 45-ös kézzel készített bőr Western csizma! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft .

Eladó a tárgyban említett eredeti kézzel készített marhabőr Western csizma. Kb. 5-ször volt rajtam. Waxoltam, sámfával tároltam szekrényben, nagyon nagyon vigyáztam rá, mivel nagyon drágán vettem. Nem igazán használom, és sajnos szükségem lenne a pénzre, ezért eladó. Viszont nem minden áron!
Annyira új hogy még a bőr sincs betörve a lábfej résznél!!
Kb. 45-ös méret. Azért írom hogy kb. mert nekem 46-os lábam van de elvagyok benne. Az elején fém dísz van. (csak az 10. 000 ft volt) Természetesen teljesen sértetlen, hibátlan, gyakorlatilag tényleg új.
Iphone-t esetleg beszámítok!!
Korrekt ajánlatokat szívesen meghallgatok!


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-06 19:21
. Eladó 45-ös kézzel készített bőr Western csizma! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Fontos